Håller på med ny design!

Som ni vet ska jag ju åka som utbytesstudent i sommar till USA.
Placeringen är lite kaos just nu men det lutar starkt åt att jag sja bo hos mina vänner i Boca Raton, Florida. (En stad med ca 80 000 invånare som liger knappt en timme från Miami) Den staden ligger precis vid havet, mina vänner bor i världens mysigaste hus med pool och dessutom får jag spendera massa tid med alla mina vänner där!
Det enda som kvarstår innan det är bestämt att det är dit jag ska är att sts hittar en skola åt mig som vill ta emot mig. Hoppas hoppas hoppas!!!

I alla fall! När jag flyttar dit kommer jag gå över till att endast blogga på min utbytesblogg (http://acrosstheuniverse.se). Där kommer jag förutom updates om mitt utbytesår forsätta lägga upp bilder på tex. outfits, modeinspiration, musik och så vidare så jag hoppas alla mina fina läsare fortsätter att följa mitt livs äventyr där!

Och nu till det jag skulle säga från början, jag håller på med en ny design till den bloggen och jag är superglad, för det blir så himla bra!

Bild på Boca Raton:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback