När man är som mest höstdeppig...

...Vilket jag är nu och lär vara under resten av hösten tills det blir vinter då jag blir viterdeppig. Och sen kommer våren och då mår jag mycket bättre för jag vet att varje dag blir det lite varmare och lite finare. Okej, tillbaks till ämnet.. När man är som mest höstdeppig och regnet öser ner utanför fönstret så är det ju ändå mysigt att sätta på en bra film, ta en kopp varm choklad, bädda ner sig i sängen och kanske sticka lite. Lyssna på underbar musik och bara tänka. Det där med att tänka tycker jag om. Liksom i skolan är jag all hyper för att överhuvudtaget orka med allt. Eller inte bara skolan. Allt. Alla falskheter och all skit öööööhhhh
Det ska bli så otroligt skönt att vara utbytesstudent. Att få börja om som den jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback