Något jag saknar mycket, mycket

Champoussin 2011! Så sjukt otroligt underbart . Först var ju jag där med familjen + familjen Zachrison + Ida och Erik, sen kom vi hem i en vecka och sen drog vi (Jag, Ida, Philip och Erik)  dit igen som skidlärare! (Prao) Vaddå bästa praon någonsin? Vara skidlärare i Schweiziska alperna liksom.. hur gött? Fast jäklar vad vi jobbade asså! Sen på kvällarna antingen bara chillade vi eller så hängde jag och Ida med några riktigt härliga holländare, som jobbade i baren och restaurangen ovanför rummet vi bodde i. Hoppas verkligen att det blir alperna i år igen, för då ska jag och Ida ha det minst lika awesome som detta året!
Innan vi åker den absolut brantaste backen som existerar i världen (Ja det är faktiskt sant) , le mur suisse, the swiss wall, även kallad la chavanette.
HAHAHAHAHHAHAHAH! förlåt ida att jag lägger ut denna .. men HAR NI NÅGONSIN SETT NÅGON FULARE BILD PÅ OSS???!! HAHAHAAH. Asså den är så jävla ful så jag får knappt luft hahaha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh jag saknar det! och jag kan säga att jag är fett på att dra på semester med dig och din underbara familj igen hehe :D eller får du åka med mig, men på skidsemester ska vi fan! :D och isabella DEN BILDEN I SLUTET!!! HAHAHAHAH FYFAAAAAN !!!! jaja, love you <3

2011-09-11 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback