Jag är inte jag...

... Och jag vet inte vem jag är eller hur jag ska göra för att  bli den jag vill bara. Jag trivs inte här. Inte alls. Nästan alla mina närmsta vänner have in one way or another let me down. Jag försöker ta vara på de små fina sakerna i vardagen men inte ens det kan jag för jag är sjuk/mår dåligt/har ont hela tiden. Och med hela tiden menar jag varje dag. Jag bryter snart ihop för jag orkar inte hålla all skit samman längre. Förlåt för deppinlägg. Men ni ska veta att jag håller praktiskt taget allt om hur sjuk jag är och hur ofta jag måste stanna hemma från saker jag sett fram emot  pga min "sjukdom" eller vad man ska kalla det inom mig. Jag har inte ens berättat för mina allra närmaste. De enda som vet är sjukhuset, jag och mamma.  (Tro nu inte att jag har en dödlig sjukdom som cancer, det har jag inte. Men det jag har påverkar mitt liv otroligt mycket och ofta flera timmar per dag behöver jag ligga i sängen ensam och inte göra någonting för jag mår för dåligt för att koncentrera mig.) Och nu låter jag som en uppmärksamhetshora och jag kanske tar bort inlägget snart. Om ni bara visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback