Idol

Alla säger typ att Idol är jättedåligt och bara blir sämre och sämre.. är jag den enda som inte håller med? Det är typ det bästa programmet som sänds i svensk Tv! True talent och the voice och all annan skit kan bara gå och lägga sig, det är idol som gäller (Om man frågar mig)
Vilka är era favoriter?
Dessa är mina:
1. Amanda Persson - Så otroligt vacker röst så jag bara ryser! Dessutom har hon en jäkligt cool stil och hon är supervacker!
2.  Amanda Fondell - Asball tjej med unik och vacker sångröst!
3. Olle Ture Hammar - Jag hittar inte ord för hans hår. Det är bara SÅ JÄKLA COOLT! + Att han verkar  så sjukt gullig och snäll.. och så sjunger han ju bra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback