Gräddbullerian och sånt

Var som sagt på Väla idag och fick lite saker köpt, men inte jättemycket eftersom jag nu måste betala typ alla mina kläder och sånt själv + lägga undan 300 kr i månaden till utbytesåret. I alla fall så är jag nu typ pank eftersom jag köpte ett par skor för 800 kronor. Eller okej. Mamma betalade 150 spänn men annar betalade jag ALLT!
Förövrigt så köpte jag en gräddbulle från världens första gräddbulleria, what about that? Gräddbulle med hallonskum inuti, sjukt gott!


Min gräddbulle. Jag saknar den.


Puder/Foundation från Makeupstore. Jag hade aldrig haft råd med den om jag inte haft presentkort på Kicks. Annars brukar jag ju köra på det där HM-pudret som kostar 49 kronor..


Vinter-boots från Din sko. Mina Shepherds (Uggs) som jag haft i två år nu var så slitna att sulan hade ramlat av.. om ni ville veta.


Sen så köpte jag även ett pärl"hårband". Glömde dock ta foto på det och jag orkar inte ta fler foton och in i datan för ett hårband. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback