Beslutsångest!

Jag skrev ju att jag hade köpt ett puder/foundation från Makeup-store. Som var dyrt. I alla fall för mig. Vet ni? Det var för mörkt. Hur kunde jag köpa för mörkt? Tydligen är min hand mycket mer solbränd än mitt ansikte.
Och jag kan inte byta det, för jag har öppnat det och använt det en gång. Inte så jättekul.
I alla fall, jag sitter och funderar på om jag ska beställa hem en foundation från Bare Minerals. I så fall den ljusaste färgen, fair. Jag tänker inte riskera att beställa en för mörk igen i alla fall. Fast det skulle inte förvåna mig om jag beställer hem en för ljus färg bara för det. I alla fall. Om det är någon som har erfarenhet av Bare minerals, eller vet någon annan bra mineralfoundation så får ni jättegärna kommentera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback