500 days of summer

Nyss vatt hos min älskade Astrid och kollat på filmen 500 days off summer.

Allting med filmen är perfekt - Kärlek, Los Angeles, Summer(tjejens namn, inte årstid) älskar 60-tal och använder 60talskläder + har 60tals-frisyr, Summer älskar Ringo Starr & Beatles, han är snygg, hon är vacker.. och sen FÖRSTÖRS ALLT I SLUTET! Åhhhh jag blir så arg när det slutar FEL. Sen kom någon jävla tjej som hette Autumn = höst på engelska vilket ni säkert vet, och så är allt förstört. Fy vad arg jag blir!
Och nu berättade jag typ hur filmen slutade, sorry. Fast den är ju en några år gammal film så de flesta av er har säkert redan sett den.
Så SJUKT snygg stil har hon i filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback