Grattis min gud!

Idag är det en mycket speciell dag. 9 oktober 1940 föddes den mest fantastiska människan som någonsin levt. Idag, den 9 oktober 2011 skulle han fyllt 71 år. Jag pratar om John Lennon.
Bar jag tänker på honom blir jag liksom hel av lycka.. det går inte riktigt att förklara utan att jag ska låta helt out of my mind, men det är liksom, hela jag blir varm och jag kan inte låta bli att le. Han var ett geni. Tänk hur många människor som mår bättre på grund av honom, jag är en av dem.
Jag menar inte att man måste älska honom, men om man säger att han inte är fantastisk, att han inte är en av världens främsta musiker någonsin, så vet man inte mycket.
Så ett stort grattis till den bästa av de bästa, du kommer alltid leva i våra hjärtan!
Min favoritbild på John, så vacker.
John men sin första son , Julian som han fick med Cynthia Powell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback