What is up?

Bild från igår. Isa kom till mig. Vi drog till henne och sen in till stan för att köpa godis och sen hem till mig igen. Det är verkligen sorgligt hur dött det är i Ängelholm! Just nu har jag just städat rummet, vilket har tagit x antal timmar, och då har jag ändå inte städat garderoberna. Det får jag göra någon annan gång för dem tar i alla fall 10 timmar fördelat över några dagar. Att vika kläder och lägga in dom där dom ska vara är inte min starka sida om man säger så. Har iaf hängt upp lite bilder jag målat, fixat min sminklåda, och allmänt städat. Nu sitter jag i mitt rena rum med levande ljus och The mamas and the papas i Lp-spelaren. Var i Helsingborg också innan idag förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback