Up and down

Mitt humör är sjukt... ena sekunden är jag typ jätteglad, livet leker och allt känns så lätt och sen på en sekund så blir jag på riktigt riktigt dåligt humör, vill bara lägga mig ner på marken och gråta typ. Galet! Hoppas att jag vaknar på den positiva sidan imorgon!
En sak om mig också, jag tänker så sjukt mycket Alltså inte som en positiv sak om att jag tänker djupt om fina saker och så, utan jag tänker på exakt varje händelse i mitt liv. I detalj, och typ vad som hade hänt och jag inte gjort så eller så och vad som kommer hända och vad jag vill ska hända och så vidare och så vidare. Det är verkligen så otroligt jobbigt. Önskar jag bara kunde typ stänga tankarna. Bara leva för dagen, carpe diem bla bla bla. Omöjligt!! Åhhhhh dumma mig. Sen så att jag alltid har otur och alltid råkar göra fel sak vid fel tillfälle gör ju det inte bättre... Nej sluta deppa pajas. Och nu pratar jag med mig själv också, det är nog bäst att jag avslutar detta inlägg innan ni blir rädda för mig, om ni inte redan är det. hmm.
Förresten kolla vad jag har köpt! The white album med Beatles, LYCKA!
Såhär sitter jaga nu. Såhär sitter jag alltid. Fast jag har oftast ett piano framför mig istället. Så att ni vet liksom. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback