Lite tankar. Sånna inlägg som jag aldrig orkar läsa typ.

Förstår att ni tycker att sånna här inlägg som jag är påväg att skriva är jobbiga. Jag tycker det.. typ om någon lagt upp ett sånt djupt inlägg så orkar jag aldrig läsa... orka läsa andras deppigheter, man har tillräckligt själv right? Ni ska vara glada att jag har en helt privat blogg också, alltså ingen som kanläsa den alls förutom jag. Där skriver jag alla mina djupaste tankar. Sånna som jag aldrig skulle dela här. Aldrig någonsin. Fast om jag inte hade haft den så hade nog denna blogg översvämmats av försök till djupa vackra texter om hur olycklig jag är och massa sån skit.

I alla fall. Ibland vill jag bara falla. Bara stänga ögonen och falla. Eller flyga. Nej falla. Inte anstränga sig alls utan bara slappna av och bara släppa alla jävla tankar. Alla osäkerheter och alla frågor. Bara leva för stunden. Bara fakiskt leva utan några jäkla regler. Se vad som händer.

Förresten.. Eller hur är ordspråket "Lev varje dag som att den vore din sista" SÅ konstigt! Om de hade varit min sista dag så hade jag varit sjukt deppad. Visst jag hade väl försökt göra roliga saker men man hade ju gått runt med en klumpi hjärtat, right?

Likadant "When nothing goes left, go right". Vaddå? Om ingenting går vänster så betyder det ju att allting går åt höger, och menar dom då att man ska följa med strömmer och också gå åt höger? Det skulle likaväl kunna heta "When everything goes right, go right!"

Okej det blev inte ett jättedjupt inlägg. Litegrann. Hoppas ni klarade det.
Haha, en hemskt ful bild på mig, vad håller jag på med egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback