En outfit

Nej jag har inte sett såhär stilig ut idag. Idag har jag suttit i en förstor sunkig t-shirt och varit halvt död. Kom liksom hem halv fyra inatt och sen gick jag upp 9 för att ge pappa frukost på sängen, fars dag ju.. (Erkänn, ni är sjukt imponerade) Gick och la mig efter det dock men sen väcktes jag halv tolv av att det ringde till mig.
Har fixat färdigt mina hallonröda detaljer i mitt rum med (Garderobsdörrarna, dörren in till rummer + fönsterkarmen). Jag målade ju dom för jättelängesen... men jag råkade måla helt utanför och sånt HAHA såg förjävligt ut, så nu har mamma hjälpt mig att fixa det. Inom några dagar ska jag ta tag i att skriva Beatlescitat över hela min snevägg, GÖTT VA?
Jaja. Här kommer outfiten från i fredags. I skolan alltså. På kvällen hade jag på mig den där sunkiga tröjan igen. Duuh?
Tröja - Zara
Kjol - Second hand-fynd (20 SEK !!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback