Behöver inte gå om ett år efter mitt utbytesår!

Var på öppet hus på ISH idag (International school of Helsingborg) och vet ni?! Jag kommer inte behöva gå om ett år fast jag är utbytesstudent!! Jag åker alltså till Usa direkt efter nian och sen när jag kommer tillbaka så hoppar jag in i tvåan direkt, eftersom IB(International baccaleaurette, antagligen felstavat men det heter nåt sånt) egentligen bara är ett tvåårigt program och det första året är till för att förbereda sig. Jäklar vad jag kommer få plugga dock, det är samma nivå som natur ungefär och ALLT är på engelska. Om detta inte skulle funkat så skulle jag nog gått natur på rönne har jag kommit fram till. Men nu blir det Nic i Hbg!
Det enda jag varit tveksam om till utbytesår är att behöva gå om ett år, ta studenten ett år senare liksom, vem vill det? Och nu är det löst! I'm so happy!
HAHA gud vad ful denna bilden var nu när jag såg den stort. Orkar dock inte ladda upp en ny så ni får klara er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback