Someday

Someday you'll cry for me
Like I cried for you

Someday you'll miss me
Like I missed you

Some day you'll need me
Like I needed you

Someday you'll love me
But I wont love you.



Sitter och tänker, vilket jag ofta gör för jag älskar att tänka.
Hur kunde jag i ett halvår sitta och gråta över en kille som är omogen, falsk och den person som behandlat mig sämst av alla människor jag någonsin mött. Hur kunde jag låta dig komma undan så jäkla lätt. Du var ett jävla svin mot mig och allt jag sa var typ: Jag älskar dig, jag finns här och väntar på dig osv osv.... haha in my ass, du är inte värd att vänta på. Du tror säkert  fortfarande att jag sitter där och gråter i ensamhet, drömmer om att det skulle bli vi två igen. Jag vill egentligen bara gå fram till dig slå dig och få dig att inse vilken patetisk jävel du är, men det har gått så lång tid nu. Det är liksom inte lönt. Men just nu mår jag bättre än någonsin och denna sommaren ska bli underbar utan dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback