Nu smäller det!

Om ett par timmar sätter vi oss i bilen mot Kroatien! Vi kommer ta färjan till Tyskland och sen är det bara att sitta där i bilen i oändligt många timmar. Jag har som sagt halsfluss, men tack vare att jag fick penicillin jättesnabbt så mår jag mycket bättre! Inte så ont i halsen längre, men fruktansvärt täppt och lite feber (Runt 38).
Första veckan kommer vi bo i ett stort hus i Trogir tsm med Philip Z. och Oscar Z. och Oscar G. och Philip och Oscars familj (Nu blev det förrvirrande många Oscar.)
Veckan därpå kommer vi att åka runt lite, först till Dubrovnik och sen antagligen till Brac eller Hvar. Vi får se!
Vädret ligger på runt 30 grader och sol där , och här kollar man ut genom fönstret , regnet öser ner och det är runt 16 grader, hehe. Nej , jag hoppas ni får fint väder hemma i Sverige också! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hvar är otroligt fint! :)

2011-06-19 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback