En söndag som denna

Befinner mig just nu hos älskade Ida :)
Igår sov jag hos Astrid, alltid lika kul!, och i förrgår var helt SJUKT
Jag och Isabella R. såg HarryP på bio, efter det kom två killar som tydligen var från Washington DC och frågade var nattlivet i Ängelholm fanns. Vi visade vad som fanns vilket är praktiskt taget ingenting och sa istället till dom att åka till Helsingborg, eller ännu bättre - Köpenhamn.
Då fick vi iden att vi också skulle dra till Köpenhamn! Sagt och gjort, vid 1 på natten tog vi tåget till Hbg, färjan till Helsingör och sen tåget därifrån till Köpenhamn. Vi var framme klockan typ 5 på morgonen. Såklart stängde alla barer då så vi gick omkring och lärde känna massa trevliga random-folk!
Vi var hemma i Sverige igen klockan 9 på morgonen. Natten kan bara beskrivas som helt jävla galen!
Bild på mig och Tilda (Tar de bilder jag hittar på Idas data)
Hahah fint ska det va! Jag, Klara, Ida och Lo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback