Borta bra men hemma bäst, fast tvärtom liksom

Nu är jag hemma igen! Jag trodde verkligen att det skulle vara skönt att komma hem men sekunden jag satte foten innanför dörren kändes det som att jag bara vill resa bort igen, eller ännu bättre flytta. Till Usa. Eller Australien. Eller nästan vad som helst. Jag är så himla färdig med detta. Alla ska lägga sig i allt och det är alltid någon som är sur på någon annan osv.. I Kroatien fanns inte skitsnack och sånt. Man träffade på random människor hela tiden, hade skitkul och släppte alla fördomar. Det är så jag vill leva. Jaja, nog om deppigt prat nu.

I alla fall. Det går inte att beskriva hur underbart vi haft det. Det har varit strålande sol och över 30 grader varje dag (Förutom de två sista dagarn då det var mulet och lite kallare).

Vi har varit en vacka i Trogir, 2 nätter i Dubrovnik, 2 nätter på Hvar, 1 natt i Senj, 2 nätter i Baska på ön Krk. På vägen hem sov vi en natt i Wien, och en natt i Krakow. Vi var i Auschwitz också , men det kommer jag skriva om i ett enskilt inlägg.


Jag och Lovisa har träffat så många roliga och underbara människor, till exempel Patrick och Luke och dom, samtidigt träffade vi på några trevlige svenska tjejer vid namn Fanny och Amanda. Vi träffade Lucas och Pascal och fler som jag inte kommer ihåg namnen på. Alla var så öppna och vissa av dessa kvällarna var verkligen top 5 roligaste jag gjort.

Jag kommer lägga up fler inlägg med bilder, roliga saker som hänt, och shopping etc, så håll utkik!

Om det är något ni undrar över om Kroatien och vad jag gjorde, så är det bara att kommentera så svarar jag i ett inlägg, eller privat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback