En dag innan skolavslutningen!

Imorgon är det då skolavslutning. Så. Sjukt. Skönt. Jag tränade sången jag ska sjunga (Och Vinga ska spela piano till och sjunga stämma) och enligt mig sjöng jag RIKTIGT dåligt haha, skämdes verkligen. Min röst är inte helt bra än, men förhoppningsvis klarar jag den imorgon!
Har varit i stan och träffat Isa, Wilma, Maja, Maja 2, Olivia osv. Var där igår också och då köptee jag fördigt alla julklappar förutom Astrids och Isabellas. Var även och färgade och plockade ögonbrynen på laxen spa.
Verkligen fruktansvärt ful bild, fyfan haha. Skulle visa mina ögonbryn men ser att dom inte ens ser särskilt fina ut på bilden, det ser snyggare ut i verkligheten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback