Denna dag har en förbannelse över sig

Åååååååhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma tvingade mig och Ludvig att göra en sorts pepparkakshus. Vi tänkte att vi gör pyramiderm, för det är ju skitlätt och går snabbt... bara att skära ut lite trianglar. MEN det tog mycket längre tid och efter ungefär en timme (minst!) hade jag äntligen skärt ut dem och satt in dem i ugnen. Ludvig hade gjort hälften så lite, han är verkligen helt värdelös. Iaf. Precis när de svalnat lite och blivit sådär knapriga och hårda och ömtåliga, så välter Ludvig ner dem så att dem går sönder. FATTAR NI NU HUR IRRETERANDE DET ÄR ATT HA EN LILLEBROR?!?!?!
Sen så har vi pappa. Han råkade sätta igång kaffekokaren utan att ha kaffebringaren där. Så allt kaffe åkte ut och rann ner över hela golvet och så. HAHAHAH.
Sen så när jag var i stan innan idag så skulle jag åka hem och jag hade parkerat moppen precis vid en automat där det var jättelång kö. När jag kickar igång moppen och gasar lite så märker jag att låset på bakhjulet fortfarande är kvar! Låset trasslar in sig i moppen och HELA kön på typ 20 pers står och skrattar åt mig. Det slutar med att en gubbe får komma fram och hjälpa mig... Varför händer sånthär alltid mig?
Min familj är lite... kaos.

Kommentarer
Postat av: Fraj

Hoppas din julafton går lite mer smärtfritt! ;)

2011-12-23 @ 23:42:24
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback