Den bästa film jag sett

Ni tycker antagligen jag är sjukt sen eftersom denna film kom ut 2001 och jag först såg den i förra veckan, på so:n i skolan haha. Men... den är så obeskrivligt bra!!!
Dessutom är två av dom snyggaste människorna på denna planet huvudpersonerna, Ben Affleck och Josh Hartnett. Speciellt Josh Hartnett, han är för snygg för mänskligheten. Jag dör lite inombords när jag ser en bild på han.
Affleck, så sjuk snygg!
Kate Beckinsale, som också är en av huvudrollerna är galet vacker. Eller hur mår man lite dåligt när man ser så otroligt snygga människor... liksom varför kan man inte själv få vara en sån riktig beauty?
Nästa inlägg blir med bilder på Josh Hartnett, han är värd ett helt inlägg för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Josh hartnett är så snygg i den filmen att man dör lite!

2011-12-24 @ 00:09:31
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback