Dagens!

Fick idag reda på att jag har kvar mitt mvg i franska och bild, dessutom att jag kommer få mvg i fysik! Trodde jag faktiskt inte! Lär bli en del höjningar i betygen nu vilket betyder pengar för mig! Yeah! Ligger nu och pluggar SOprov, seeeeegt. I bakgrunden har jag Beatlesmusik så det gör allt mycket bättre. Några Beatleslåtar jag är inne på nu är: I'm looking through you, dig a pony, don't let me down, rain, being for the benefit of mr Kite, happinnes is a warm gun, something osv osv haha det blev rätt många.
Var och hämtade lillebror på brottningen med. Blev inte så mycket brottning för min del idag dock, så jag får ha min revanch nästa vecka hehe.
''
Byxor - Jeanskompaniet
Skärp - Någonstans från Australien (känguruskinn är det gjort av, lite smått läskigt haha)
Linne - någon butik i Visby
Skjorta - Apostrophe (köpt i USA)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till de fina betygen! :)



Sv: Ja, han var SJUKT bra! Helt otroligt. Han såg inte ens lite trött ut på slutet fast han sprungit fram och tillbaka. Vilken show!

2011-12-16 @ 15:19:24
URL: http://angelicats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå pengar? Får du pengar för MVG?

2011-12-16 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback