À ce moment

Just nu längtar jag så hemskt mycket efter utbytesåret! 1 helt år i värmen! Jag har ju önskat tre delstater, och eftersom jag vill ha värme och sol och sånt (och helst nära havet med) så har jag önskat Hawaii, Kalifornien och Florida.
Men tänk liksom. Lika längesen som det var jag åkte till Kroatien (det känns inte alls särskilt längesen), lika långt är det till jag åker!
Förresten, jag har verkligen tagit sjukt långt tid på mig med alla papper och så! Jag var på intervjun precis i början av september eller slutet på augusti nåt sånt, och jag har fortfarande inte skickat in allt! Det är ju så sjukt mycket! Jag har fått Ayusa som overseas partner (tror jag, men jag kan ha fattat helt fel) eller vad det nu hette, och frågorna från Ayusa är typ exakt likadana som dom från sts! Jag fattar inte, varför ska man skaffa TVÅ rekommendationer från engelskläraren, TVÅ underskrifter från rektorn, TVÅ fotoalbum och så vidare, sjukt onödigt?!
Jaja nu ska jag inte vara sur, jag ska iväg ett år och det ska bli så sjukt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback