Sjukhus-besök börjar bli en vana

Har nu varit på akuten i Helsingborg och jag fick en massa olika starka tabletter haha. Så nu kommer jag att ta 19 tabletter om dagen. 19?!?! det är helt sjukt! Fick 2 olika bedövnings-gel också och det jag smakat är vidrigt!! Jaja.. är lite dizzy just nu pga tabletterna, men det är så skönt att inte ha den feta smärtan i munnen hela tiden, det går inte att förklara hur ont det gör men jag kan säga att jag är rätt tålig när det gäller att va sjuk eller bryta ben etc, men jag gråter när jag tvingas dricka ett glas vanligt vatten. Hoppas ni mår bättre än jag hehe, puss!

Kommentarer
Postat av: wilma

Usch!! stackars dig min vän :(

krya nu på dig så man kan träffa dig!

kram<3

2011-08-25 @ 17:26:44
URL: http://witheredrose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback