Hej otursfågel

Jag har lagt ner typ sammanlagt 5 timmar på att måla vissa detaljer i mitt rum rosaröda. Meeeeen maskeringstejpen hade inte funkat så färgen hade läckt så det ser FÖRJÄVLIGT ut nu hahah riktigt riktigt fult, osm en femåring hade målat det ungefär:
Sen så idag hade vi släkten här och firade min födelsedag (Fyller år imorgon, eller om 30 minuter.) såmåde jag jätteilla så jag fick gå och lägga mig när alla var här vid typ 5 på eftermiddagen. Fast sen efter någon timme mådde jag tack och lov bättre igen.
Åh vad jag älskar mina kära kusiner!
Av min släkt fick jag:
1000 kr
LPskivor
En bok om sextiotalsmode (LOVE IT)
Ett armband
En ring
En mumintroll-skrivbord (Hahaha den är jättesöt!!)
En Beatles-väska
Är jättenöjd! Presenter från min familj får jag imorgon!
Bild får ni klara er utan idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhå, Beatlesväska! Lite avis måste jag säga! Vågar man fråga vilka LP's du fick? : )

2011-08-14 @ 21:31:36
URL: http://angelicats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback