En rätt så vanlig tisdag

Skolan - vanlig.
Sen så var på solosång, men en ny lärare vid namn Helena. Hon verkar jättebra så det känns härligt.. nu ska jag komma igång på riktigt med all musik igen, tänker även höra av mig till min pensionerade pianolärare om hon har lust att ge mig privatlektioner i piano, för jag tyckte verkligen om henne! Några nya låtar är jag också på gång med.. men jag har så svårt för att bli helt färdig! Åh, god bless musik asså, den ger det gråa tråkiga Sverige en lite ljusare vardag.

Nu ikväll kom Astrid hit en sväng, mysigt! Jag har inte träffat henne sen innan jag blev sjuk!


Kör på en suddig bild från min och Wilmas photoshoot, har många bilder därifrån, så ni lär få se fler här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback