Akupunktur = Skrämmande...

Som sagt.. var nyss på akupunktur och fick nålar instuckna i mig på benen , magen och händerna.. det gjorde ont!! Trodde inte det skulle kännas typ.. men framför allt i högra benet av någon anleding gjorde det fett ont! Sen när hon snurrade runt på nålarna och tryckte in dom ännu mer. ahh ONT.
Sen skulle jag ligga och vila med nålarna i mig i en halvtimme och det var väldigt avkopplande. Efter det var det lite mer snurr och tryck på nålarna innan det var färdigt. Ska dit minst 10 ggr! ;o
Tänkte att jag kunde slänga in en dagens outfit här med:
Halsband - Designbutik i Polen (Var way för dyrt för min låga budget att köpa men som tur var gillade mamma det så hon köpte det till sig.. och jag lånar dem (Det är 2 i olika färger)
Kavaj - Zara
Linne - Zara
Byxor - Topshop

Kommentarer
Postat av: wilma

STILIGT TÖSABIT ! ! <3

åh fy, det där med nålarna skulle jag inte våga mig på..:o hehe!

2011-08-29 @ 20:46:21
URL: http://witheredrose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback