Åhhhhh :(

Har sen i tisdags haft feber ju, och nu de senaste dagarna har jag haft uppemot 40 graders feber. Min hals gör så ont att jag inte kan svälja och min mun är helt konstig! Tandköttet har svullnat upp sjukt mycket, är helt knallrött och blåsor överallt, jag menar verkligen överallt. Inte bara typ 5 blåsor utan 30, minst. Min hals blöder också förresten. Jag kan knappt äta någonting över huvud taget trots att jag är så fruktansvärt sugen på Mcdonalds, Piza, Thaimat, Sushi, Godis, körsbär osv..  Så jag hoppas ni förstår att jag inte orkar uppdatera mycket. Jag var på sjukhuset idag. Fick utskrivet penicillin, och ska dit imorgon igen för att kolla om det är tex. körtelfeber. Åhhh detta suger!!


Förresten! Har ni sett att det står överallt i tidningar som elle, solo etc att det är 60tals-mode som gäller i höst? På ett sätt tycker jag det är awesome för då är det ju lätt att hitta kläder i exakt min älskade 60tals-anda men på ett sätt tycker jag det är lite jobbigt, eftersom nu kommer typ alla köra på sextiotal bara för att det är mode och säljs överallt. Jaja, heja 60's!

Suuupersöta Pattie Boyd, som var känd modell på 60-talet.
Hon var även gift med George Harrison, som hon träffade när hon var skådespelare i filmen 'A hard days night' (En film där Beatles var huvudpersonerna)
Senare blev hon tillsammans med George Harrisons nära vän, Eric Clapton.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj! Du får uppdatera om läget sedan så du orkar! Säger det igen, krya på dig! Du får spendera sjukdomstiden i sängen med bra musik i bakgrunden.



Och Pattie är så söt! Synd bara med hur det slutade mellan henne & George och att Eric var ett sådant as mot henne. Sen att hon ångrade sig som f-n att hon stack dessutom .. Tro det när hon går från den vackraste personen någonsin till ngn som Eric .. (Är ett fan av Eric's musik ändå.)



Sv: Lite avundsjuk är jag allt på Meet The Beatles & Day tripper/We can work it out! We can work it out är en av mina absoluta favoritlåtar! :D

2011-08-22 @ 23:17:55
URL: http://angelicats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback