Spel

Har fått ett nytt uppdrag att skriva om spel. Typ vilka spel som helst. När jag hör spel tänker jag först på brädspel. Typ Monopol och sånt. Sen tänker jag på kortspel, sen data/tv-spel och sist onlinespel.
Jag tycker det är roligast att spela kortspel, (förutom om det är supermario på tvspel, då är det roligare hehe) annars tycker jag varken om dataspel eller tvspel. Brädskpel kan vara riktigt kul faktiskt också. Vad tänker ni på när ni hör spel? ad är ert favoritspel?

__________________________________________________

Idag stack jag efter skolan ner till fram (like allways) träffade på Emma ett litet tag också. Och så träffade jag gustaf första gången sen han kom hem från frankrike igår. Har saknat han! Sen var jag , Lovisa och Astrid på en av bryggorna vid rönne å och satt där och bara tog de lugnt. Till slut var det bara jag och Astrid kvar så vi stack till valstugorna och tog godis, och sen till apoteket där jag köpte sminkborttagning och finnmedel. Ny ska jag få såndär awesome hud så att jag aldrig behöver använda foundation eller puder. Yeah!


Bilden är hemsk i know!
Dagens outfit ser i alla fall ut så
Tunika - Saint Tropez
Armband - Glitter
Jeanssen syns inte men de är iaf från cheap monday som de flesta av mina jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback