Så som en bästavän ska va

Tänkte att jag kunde skriva ett inlägg om min allra bästa vän. Anna Selma Lovisa Jönsson.
Jag har känt Lovisa i hela mitt liv, sen jag var en bäbis och våra mammor var i samma mammagrupp, alltså i exakt hela mitt liv. Du är som en syster för mig. Vi delar precis allt med varann, varenda detalj. Jag känner dig utan och innan och du känner mig precis lika bra. Om jag inte har träffat dig på en dag så känns det helt seriöst som en evighet man träffade dig. Jag hade aldrig klarat mig utan dig. Du är allt Lovisa, du är bara helt perfekt. Om jag hade fått ändra vad som helst på dig så hade jag inte ändrat någonting för du är bäst precis som du är. Det finns ingen och då menar jag ingen som kan ha en så bra vän som dig. Allt vi gör tillsammans alla våra galna minnen, det kommer nya varenda dag för allt vi gör, hur tråkigt det än borde va, blir roligt och galet när vi gör det tillsammans. Ängel eller ragata, krake eller drake, postis eller prostis. Lovisa du är min lilla solstråle, fast bättre du gör mig inte bara glad, du gör så att jag kan leva, du gör mig lyckligare än något annat. Ibland kan jag bara sitta och undra hur jag jag har fått den bästa roligaste och mest underbara bästavännen i hela världen. Nu tror säkert folk att jag överdriver, men saken är den att detta kommer rakt från mitt hjärta. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Senast igår när vi skrattade åt den där gubben med sin cykel och sin cykeloutfit och jag spottade ut colan är ett minne, och allt annat som när vi missade alla bussar och fick gå hem i 10 minusgrader, jag kan inte räkna upp alla våra minnen för som sagt skapar vi nya varje dag. Jag saknar dig sjukt mycket, även om vi har träffats idag (såklart) men varje minut utan dig är en minut för mycket. Vi älskar exakt samma saker, The Beatles, 60-talet, rosor, spetstyg, vi har de bästa pojkvännerna on earth, fantastic4 you know (: Everything I do, I want to do with you. Jag tror att jag träffade dig varje dag hela sommarlovet förutom när jag var i Jordanien och kanske några få andra dagar. Åh älskling hur ska jag kunna beskriva hur underbar du är med en liten text på min blogg. Det går inte, men jag försöker ju. Jag älskar dig över allt annat och du är min absolut bästavän. Du och jag föralltid, det är jag 100% säker på. Hoppar du hoppar jag, och du vet att jag menar det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback