Om babyliss icurl

Fick en kommentar från någon som hette linda, men som annars var anonym. Iaf, så undrade hon om min babyliss icurl. Så jag kan väl likabra skriva om den  i ett inlägg (:

Jag är såååååå galet nöjd med den! Man kan platta håret, och det är en av de bästa plattängerna jag testat. Sen så kan man ju också locka håret. De 2 till tre första gpngerna tyckte jag det var ganska svårt att få till riktig korkskruvslockar, men sen när man kommer på det (vilket går ganska snabbt) så blir det skitsnyggt, är riktigt enkelt och går sjukt snabbt om man jämför att locka håret med en vanlig platttång. Så om någon funderar på att köpa plattång eller locktång, så köp en babyliss icurl så får ni en som är otroligt bra på båda delarna. :)

_____________________________________________________________

I'm off to Lovisa nu, vi får väl se vad som händer ikväll, jag och hon hittar alltid på nåt galet så det lär bli kul, vad ska alla göra ikväll?
Kram!


alltid lika seriösa......

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för svaret<3

2010-09-03 @ 18:53:10
Postat av: Mini

Du borde göra en guide hur du gör när du lockar håret med icurlen, jag har precis fått en i julklapp å min lockar blir jätte konstiga å inte fina alls.. Så hade varit roligt om du kunde visa hur du gör (:

2010-12-28 @ 07:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback