Julklappar?

Oj nu tycker ni jag är tidig på julklappar och sånt. haha jag förstår det jag har själv inte börjat tänka på något som har med julen än. Men nu fick jag ett sånt uppdrag så jag tänkte att jag får väl tänka lite på det då.

Så, hmmm? Jag har inte särskilt mycket pengar. Jag har faktiskt ingen aning. Känner att jag vill gå tillbaks typ 5 år, när man kunde rita en teckning åt varje person i släkten och sen var allt bra, men nu går ju inte det riktigt längre. Det blir antagligen att åka till Malmö och köpa typ allt.

Jag vet i alla fall vad jag önskar mig. Det vet jag alltid typ ett halvår innan. Jag önskar mig en laptop mest, sen så önskar jag mig saker som kläder, presentkort, pengar, smink och allt annat sånt som typ alla önskar sig. Men sen så önskar jag mig allra mest sånt som inte riktigt går att önska. Typ kärlek, lycka... Jag tror att det är det alla önskar sig innerst inne. Har man det så klarar man allt. Men en data tillexempel skulle nog ge mig en del lycka. Men inte mycket i längden. Nu kom jag på en till sak som skulle va gött at få! Gitarrlektioner! Jag sjunger hela tiden, jag spelade piano från att jag gick i trean till jag slutade sjuan så det kan jag helt bra, nu är det liksom gitarr kvar. Spelar ganska mycket hemma, men jag kan inte mycket, bara saker jag lärt mig själv.


Har ni något julklappstips?
Är det någon som ens börjat tänka på julklappar än?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback