Ajaj

Feber, ont i halsen usch icke bra. Var hemma från skolan igår, och är det idag igen. Denna veckan som faktiskt skulle vara ganska chill om jag var frisk!
Så, vad gör jag?
Lever på fisherman friends (jag borde va med i Guinnes rekordbok typ, jag tog slut på 3 paket på en dag)
Kollar Harry Potter-filmerna
Spelar SuperMario
och så går jag omkring och testar att sjunga hela tiden för när man är hes så är man typ lika dålig på att sjunga som Isabella Resmark, och tro mig, det är riktigt, riktigt dåligt!
Ska försöka uppdatera mer sen, posshaj.

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj jobbigt att börja 8! :(

Jo jag mår bra faktiskt, bara lite trött! :)

Du får krya på dig då! :)

Jättefin blogg du med. Hoppas du får en bra dag :)

Kram

2010-10-26 @ 09:42:12
URL: http://smekman.blogg.se/
Postat av: » j є и и ı ƒ є я ♡

SVAR tack ^-^

använder inte bloglovin, har den för att se hur många som följer mej :P

2010-10-26 @ 09:51:38
URL: http://prettyasme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback