Hos Isabella

Jag får panik, fattar ni hur jobbigt det är när en av ens bästavänner heter samma namn som ensjälv. Bara hej, jag heter isabella och det här är isabella, wtf? Ikväll är det fest, ganska så awesome. Sitter för tillfället hos Isabella dådå, ja har ätit 6 kanelbullar all by my self! och sen åt jag direkt potatisbullar med bacon. Ni behöver inte säga att jag är tjock för DET VET JAG REDAN. Men isabella är tjockare =) <---psycho-smiley. JAAG ÄR NORMAL. JAG ÄR FRISK. usch isabella, jag klarar inte det jag vill visa min riktiga sida som harry potter!!!!! mugglare =)

HEJDÅ



nej jag är inte seriös though it looks like it , I was supposed to look lka a biiiitch, I succeed totally.





adjööööööö detta inlägget blev konstigt , MEN JAG ÄR NORMAL, hejdå. (alohomora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback