Mycket som hänt.


Rubriken stämmer bra.

Ekebo igårkväll/natt ju och det var jättekul, men i slutet så svimmade en av dmo jag var där med (vet inte om jag ska sätta ut namnet)  inne på dansgolvet så vi fick släpa ut henne, sen bärde en vakt henne in till nnågot ställe och så blev vi hämtade och i bilen började 'min vän' skaka jättemycket för hon frös och så började hon andas helt i otakt. Sen trodde vi hon slutade andas för det blev hel tyst, så vi körde till akuten som var stängd, så kom hennes föräldrar och i deras bil hade hon börjat spy och svimmat och så, så det blev ambulans.
Men det är bra nu, det var syrebrist

OCH

Idag vaknade jag av att mamma skrek efter pappa så jag sprang ner och då hade mamma kokat upp vår största gryta med vatten som hon skulle hälla på trädgårdsgången för att det skulle försvinna ogräs, men sen så slinter hon på nått sätt och får två omgångar med kokande vatten över hela sin hand, så den blir helt skållad. Hennes knogar hade typ försvunnit (bränts bort) och hon var helt röd och började på blåsor, så hon har precis varit på akuten.


Mammas bandage-hand heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback