Lovisa

Har haft två jätteroliga dagar med Lovisa.
Igår-natt bestämde vi oss för att gå en promenad och så blev det att vi gick till Astrid. (det tog typ tre-kvart att gå)+ att det var fullmåne och helt tyst så vi var sjuuuuuuukt rädda!

Sen idag skulle Lovisa till skolan (jag har påsklov) men Lovisa ligger efter så hon behöver jobba lite på lovet, men iaf så följer jag med henne in till fram. Sen så kom det någon lärare och bar; Hörreni tjejer ni får inte sitta här i matsalen och jobba, och DU (honpekade på mig) , du går inte ens på denna skolan! Jag bara, -men jag är här med Lovisa? läraren; UT!

Så jag går hem från Framskolan.


Älskar dig!


__________________________________________


Nu är det snart träning och efter det drar jag till Båstad för att träffa min kusin, pusshej

Kommentarer
Postat av: klara

sötnosar

2010-03-30 @ 15:32:53
Postat av: lovisaa'

det där var den fulaste bild jag sett på mig på länge! ;(

DU GLÖMDE BERÄTTA OM NAKEN-POJKEN!

hahahaahah, kan inte sluta tänka på hans kramgoa lilla stjärt!



har haft det jättemysigt, älskar dig!

2010-03-30 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback