Vi kör på något nytt.

Var i stan och först träffade jag Lovisa, Johannes, Harald och Tilda. Sen kom Andy också så drog vi hem till Johannes och kollade film. Efter filmen drog vi ner i stan igen och träffade Gustaf, och sen stack Andy och efter det Harald. Hm, det blev lite rörigt känns det som. Btw så råkade jag väla en fet sak med massa små boxar i inne på coffes och alla dom typ 100 små boxarna välte ut överallt coh den stora saken bara låg där och expediten var helt sur och jag fick ta upp allt, hyffsat pinsamt, eh ja. Jaja. Täkte lägga in en sån ointressant lista, bara för att.
DAGENS KLÄDER: Klänning, kofta 
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS SMINK: Mascara, kajal, puder
DAGENS VILL HA: vädligt väldigt mycket
DAGENS KÖP: tuggummi, en cola och en baguette.
DAGENS PLANER: Eftersom klockan är över tolv, så är det planerna inför tisdag att åka till ven med Olivia.
DAGENS BÄSTA: Alla personer jag träffat idag :)
DAGENS SÄMSTA: att jag är fett gräsallergisk
DAGENS ROLIGASTE: en puckelryggad i filmen jag såg. Skrattar bara jag tänker på henne.
DAGENS TRÅKIGASTE: Att behöva dra hem.
DAGENS MISSLYCKANDE: Att välta den feta saken inne på konfektasken.
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS SJUKA: allergisk
DAGENS LÄNGTAN: Vet inte riktigt
DAGENS FUNDERING: hur ska jag hinna med allt jag planerat på sommarlovet?
DAGENS BEROENDE: Tuggummiiiii
DAGENS SAKNAD: Månnga
DAGENS LÅT: Tetrislåten ffs :)
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: typ scrubs haha
DAGENS MÅSTEN: Inget alls
DAGENS MOTION: Inget typ, cykla till stan och tillbaks - wow
DAGENS VÄDER: Inte direkt varmt, men soligt
DAGENS GODIS: tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback