Gårdagen

Var jag först hos Adina. Vi gjorde en feettt maffig tårta. Frääääckt. Sen tog jag bussen hem och så träffade jag Lovisa. Så var vi ett tag sen stack vi ner till stan och träffade lite folk i ett liitet tag. Sen Stack jag Lovisa och Johannes hem till Johannes och kollade på film. Och nu Får jag inte dra ut idag för att jag kom hem försent igår. Herregud asså, det är bara såååååå överdrivet. Kom hem lite senare än vad jag sa och så får dom värsta paniken?
Jaja, nu ska jag göra ingenting , yayyy.




Skabb/fjortisbild x1000. Jaja

Kommentarer
Postat av: alexandra

Följ gärna min blogg släng även in en kommentar :)

2010-06-16 @ 18:05:54
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback