Fix och fest tyyyp

Ska träffa Lovisa nu, sen drar vi och träffar Isabella och Johannes och Harald skulle jag ggissa, sen ikv äre ju fest, så gött. Om 3 dagar drar jag till Jordanien :D 3 och en halv vecka utan familj, eftersom jag åker med CISV. Helt fuckin wonderful:)


Naaaaj nu ska jag fixa mig, har vatt på väla idag också, köpte en massa saker inför Jordanien. Lite svårt att hitta ändå, eftersom man måste ha kläder som täcker axlarna och knäna när man är utanför lägret. Och eftersom jag inte äger ett enda sommarplagg som är så, så fik man leta stenhårt. Köpte en badräkt också, för det är inte säkert om man får ha bikini, herregud asså haha :D


En fantastiskt attraherande bild på mig, isabella 'hjärta' effekterna som finns i photobooth



Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig ;)

2010-06-27 @ 17:40:16
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: IDA

otroligt fin header!:o

2010-07-23 @ 12:29:42
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback