Om mig

Jag heter Isabella Torle och bor i en liten stad vid namn Ängelholm (nära Helsingborg) i Skåne.
Går i 7;an på en skola som heter Nyhem.

Jag spelar Volleyboll och går på gympa men vad jag gillar mest är att sjunga (a'
Förutom sport och musik träffar jag även mina underbara vänner.

I framtiden; Kan vad som helst hända, men jag vill hålla på med musik och jag vill inte bo i Sverige

____________________________________________________________________________

Om bloggen:
Jag lägger ner mycket tid och kärlek på denna blogg och här skriver jag om mitt vardagsliv, men också om mode, musik och lite foto.

Gillar du min blogg får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

________________________________________________________________________

Foto

Man kan ju inte säga att detta är en fotoblogg, men jag älskar att fota och om ni kollar i kategorier sp finns det en kategori med foto. Jag har ingen egen systemkamera (eller jo snart har jag) men eftersom min pappa är fotograf så kan jag använda alla hans saker och det är najs!

Kameran jag använder mig av heter:   Canon eos5D mk 2 och Canon eos 1D mk 2.

Dessa kamerorna är igentligen aning komplicerade för mig men dom är grymt bra! :)


För att komma till pappas hemsida klicka då här

Kommentarer
Postat av: ida bengtsson

omg så fin blogg isabella :o

du kmr typ bli nya kissie, asså så känd.. inte som henne, hahahah :D men sjukt fin design och fin bild på dig på designen ! :D

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTIS! / din ida :)

2010-02-02 @ 19:50:32
Postat av: lovisa trulsson

åh,din blogg isabella! vill ha!

säger precis som ida, du kommer bli nya kissie !

älskardig isabella ! /lovisa

2010-02-13 @ 10:42:06
URL: http://beaolivialovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback