Erbjudande! Läs detta!

Eftersom jag precis blivit medlem i bloglovin och inte har så många prenumeranter än så tänkte jag såhär.

Börja prenumerera på min blogg i bloglovin, kommentera detta inlägget när du gjort det.

Om några dagar så kommer jag i ett inlägg att länka personerna som lagt till mig.
Det kommer även finnas en bild på personernas (som har lagt till mig i bloglovin) bloggheader

Så börja prenumerera på min blogg här och nu och du får garanterat en länkning här på min blogg!


bloglovin

bloglovin
bloglovin
Gött va? :)

Kommentarer
Postat av: :)

Najjjssss :DDD

2010-01-14 @ 22:03:48
Postat av: Linnea

Jag följer dej!

2010-01-16 @ 12:03:33
URL: http://endastnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback