Svar från frågerstunden

Vad skulle du göra om du fick va kille för en dag?
Jag skulle testa att bli en riktiiiiigt fjortiskille som typ gick omkring och raggade på alla tjejer haha ;)

Vad är det kallaste du har badat i?
Jag tror dte var när jag och min vän badade i hennes iskalla pool i början av mars. Det var typ 8 grader i vattnet då.

Har du varigt uppe i 24 timmar eller mer nån gång?
Ja det har jag, dels när man har dygnat och när man typ reser och pker flygplan över till usa och så.
har du skänkt(stvning?) pengar till haiti?

Snyggaste killen i hela världen är...?

Min älskade Robert Patinson såklart!

Din favorit låt någonsin?

I am in love with alla Beatles-låtar, dom är det bästa som finns!

Har du rullat dig naken i snön?
Ja, det var i sälen med min kusin, efteråt så fick jag feber och kunde inte åka skidor på flera dagar -.-

Vad använder du för photoshop?
Jag använder lite olika. På min dator har jag adobe photoshop cs2, men jag är oftast på pappas dator när jag håller på med photoshop och där har vi adobe photoshop cs4.

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?
Det är väldigt olika. Ibland hinner jag inte lägga ner någon tid alls på en hel dag, medans jag ibland sitter i tio timmar och håller på med designen på bloggen och så... men jag är nästan alltid inne och håller på med bloggen minst en halvtimme om dagen.

Vilken färg är din tandborste?

Typ röd och genomskinlig hah :)

Tror du att du kommer bli en stor bloggerska?
Det vet man aldrig, det skulle varit jättekul att vara det så vi får väl hoppas  :D

Läste om dig att du inte vill bo i Sverige när du blir äldre. Vet du vilket land du vill flytta till, och varför?
Jag har igentligen inget emot Sverige men jag vill inte bo här för flera anledningar.
1. Här är så galet kallt.
2. Sverige är så litet och okänt.
3. Jag känner mig mer hemma i usa än här i Sverige. En ganska stor det av min släkt bor i USA (Florida) och därför har jag vatt där ett antal gånger. Där är så mycket härligare och jag bara känner mig så rätt när jag är där.

Och ja, jag vet vilket land jag vill flytta till, som jag sa i punkt tre så älskar jag usa och vill absolut bo där. Los Angeles är staden jag vill bo i. Varmt året om, stränder med höga vågor, storstad, möjligheter att bli artist, allt i ett liksom :)

På vissa bilder har du kort hår och på vissa har du långt, är det hårförlängning eller vad?
Just nu har jag kort hår, att jag på vissa bilder har långt hår beror på två saker.
1. Ja jag har hårförlägning, men jag använder den inte så ofta för det är lite för ljus färg för mitt hår.
2. Jag klippte mig kort i slutet av sommaren, alltså hade jag långt hår i sommras och många av mina bilder är från just i sommras här på bloggen.


Hur har du lärt dig så mycket om bloggdesign och sånt? & finns det någon bra sida du bill tipsa om?
Jag har lärt mig ganska så mycket själv, men det jag använder mig mest av är http://designadinblogg.se/  Den sidan har allt, verkligen allt.

Kommentarer
Postat av: Sign

vilken fin blogg! :)

2010-02-14 @ 19:21:50
URL: http://signeoskarsson.blogspot.com
Postat av: Joly

Tjena! Besök gärna min blogg & sprid den till alla du känner. Kommentera gärna mina inlägg också. Och följ mig via bloglovin, så följer jag dig. Puss sötnos!

2010-02-15 @ 02:59:54
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se
Postat av: lukes

Tävling på min blogg. Berätta den roligaste vits du vet. Vinnaren får en länkning i en hel vecka på bloggen min och vitsen publiceras på min blogg :)

2010-02-15 @ 16:25:14
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Joly

nu har jag lagt till dig :)

2010-02-15 @ 16:42:11
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se
Postat av: elvirahansson

Snyggaste killen i hela världen är...?

Min älskade Robert Patinson såklart!



kan inte mer än att instämma helt!

2010-02-16 @ 21:00:45
URL: http://elvirahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback