Jag är med i en tävling hos Fokis.se

Jag är med i en tävling hos http://fokis.se/ där man kan vinna så mycket som en bärbar dator med mobilt bredband!
Hur underbart skulle inte det vara? (:

Min motivering till att jag ska vinna är:


Jag delar dator med min lillebror. Datan är stationär, ganska gammal och mycket seg.
I rummet där datan står har vi också en tv med både PS2 och wii inkopplat.
Över exakt hela skrivbordet ligger det alltid dataspel, tvspel  och en massa wii-saker som min lillebror använder hela tiden så man typ sitter helt inklämd. Min lillebror spelar tvspel typ 95% av den tid han är vaken - resten sitter han vid datan- och antingen spelar han wiispel(Alltså hoppar han skriker han och snurrar och sånt jobbigt) precis bakom datan där jag sitter och försöker blogga, eller (ännu värre) spelar han guitarhero på typ högsta volym. Så därför skulle det vatt något av en dröm för mig att få ha en egen dator i mitt rum.



Kommentarer
Postat av: ajsaaa:D

hahaha du har ju iaf en bra anledning , men varför går du inte med i kenzas också , för om du inte vinner på fokis , så har du ju fortfarande chans på kenzas ? :D <3

2010-02-17 @ 17:05:12
Postat av: Emelie

Djävulskt bra motivering. Håller tummarna för dig.

2010-02-18 @ 19:40:54
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback