Bonjour Sweden , im home

Ohyes I am. Hemma alltså. It sucks.

Har haft det helt underbart! som ni säkert märkt fanns det inget internet till den bärbara och inte heller något internetcafe, så ni har fått klara er utan mig.

Där var ca 2 meter snö och vi bodde mitt bland bergen :D

Jag vet inte om jag har skrivit detta innan men, vi bodde i Champoussin som ligger i den franska delen av schweiz. Liftsystemet var så stort att man från shcweiz kunde ¨ka ända till frankrike bara på skidor:o

Om man har åker skidor ganska så bra och är ute efter llite mer svåra backar så rekommenderar jag Champoussin starkt! Där fanns en backe som hette muren och de var mycket brantare än väggen (väggen ligger i sälen och är sveriges brantaste backe) dessutom är den puckelpist ;o Jag skulle åka den sista dan men tror ni inte att det blir typ snöstorm+ att jag blir helt förkyld?

Jag har gjort en del klantiga fall också haha men det behöver vi ju inte ta upp här...

OCH JUSTE, en dag blev jag snöblind, alltså jag såg inte någonting förutom vitt, jag såg inte om det var brant uppåt eller stup neråt, jg såg inte om det var offpist eller pist, jag såg inte om det var lössnö eller is. Helt sjukt, jag fick panik typ.


Bilder kommer lite senare idag, jag lovar :)

Tack till Tilda, Philip, Erik, Oskar, Evelina och min&derasfamiljer som har gjort denna resan helt underbar :D



+ Att lastbilschauffisar scares the shit out of me när dom sitter på båten mellan tyskland och sverige med sina ölmagar och ögon som stirrar rakt på en, ewwwww.



Kommentarer
Postat av: lovisaa (:

åh gud, det låter sjukt kul.

asså jag har saknat dig så jävla mycket ;o

varit tomt utan dig gummsi ;/

skönt att du är hemma, och du får komma till stan imorgon! :D

i love you.

2010-02-28 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback