Mina julklappar

Lägger ut allt jag fick (dock har jag inte fått julklappar av riktigt alla än)



Armband


Et sånt charader-spel


Detta spelet verkar galet kul! Typ man ska rösta anonymt på vem av dina vänner som spelar som är typ mest ytlig och sånt, och har störst chans att va med i bonde söker fru etc. haha!


Tillbehör till mitt sminkbord


Greys anatomy säsong 5


Eclipse-filmen


Alyssa Ashley parfym - Vanilj


Britney Spears parfym - Circus (Dessa två parfymer jag fått är mina absoluta favoriter, dom är helt fantastiska!)


Söt anteckningsbok


Sjuuuuukt mysig morgonrock (stort plus att den har rosor på sig!)


Väska (med rosor på! ♥)

Ett spetslinne


En fet kartong med flipper-skumdelfiner haha, så typiskt min morbror att ge sånna galna saker :)


Presentkort på bia(100kr) och Presentkort på väla (500kr)

Okej.... nu kommer alla Beatles-saker jag fick.. detta är ganska sjukt haha :

Beatleskortlek (och roskortlek)


Stoooor Beatlesbok med massa bilder och fakta (Den är helt fantastisk!)


Beatleströja nr1


Beatleströja nr2


Beatleströja nr3


Beatleströja nr4


Beatleströja nr5


En gigantisk och helt underbart prefekt tavla av the Beatles.


Utöver detta fick jag 1500 kronor.

Det var allt, jag e jättenöjd med julklapparna!
+ att jag har fått ta över min brors Iphone (Dock gammal version med sprucket glas men ändån haha)



Kommentarer
Postat av: Anna

Gode gaver, mye fint..



http://annamargrete.wordpress.com

2010-12-29 @ 18:16:54
URL: http://annamargrete.wordpress.com
Postat av: Elvira ;)

Hej sötis, vad fin din blogg har blivit!! Älskar din design :)

2010-12-30 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback