Jullov!

Vaknade vid halv tolv idag , och när jag slog upp ögonen och kom på att det var jullov och 2 dagar kvar till julafton så var det så sjukt skönt att gå upp, ta en tallrik kalaspuffar och titta på Top Model.
Känner att jag måste nämna en sak till också. På julavslutningen igår så var det en kille i åttan som heter Tom som spelade piano 'The river flows in you' - Yiruma. En av mina favoritlåtar för den är så vacker. Och när han spelade den... det var helt fantastiskt. Den var bättre än orginalversionen. Sån otrolig känsla och inte ett enda fel. Tror ni inte jag började gråta så vackert det var? Ibland förstår jag mig inte på mig själv haha...

Och en negativ sak också. Vi fick våra betyg idag och de enda betygen jag bara fick G i var teknik och musik. Musiken.. asså det går inte riktigt att förklara och är så jäääävla arg och besiken samtidigt som jag känner att han måste fan ha satt fel eller nåt. Jag lägger ner mer tid på musik hemma än alla ämnen tillsammans. Jag lever för musik, det är det jag vill jobba med i framtiden , jag vill gå på musikgymnasium... Jag sjunger hela tiden, går på solosång, spelade piano i fem år, lärde mig själv spela gitarr i höstas, är med på talantävlingar, sjöng på skolavslutningen i somras etc. Så får en massa andra i klassen VG och jag G. Jag kanske låter som en sån typ dålig förlorare eller vad man säger nu, men det är såhär att musik är det enda ämnet som faktiskt betyder något för mig att få mer än ett G. Jag hade blivit mycket nöjdare med G i alla ämnen förutom musik. Jag är så sjuk arg så jag vet faktiskt inte vad mer jag ska säga.


Vi kör på en bild på mig och Blanca.  :)

(Svar till anonym; det e min pappa som har tagit den, han e fotograf och länk till honom finns i min meny (: )

Kommentarer
Postat av: Okänd beundrare

Vilken fin bild! Vem har tagit den?

2010-12-24 @ 01:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback