Hiss&Diss

Jo min blogg har varit tråkig på senaste tiden så vi kör en sån här hiss&diss-lista.
Tröjor med text
Jag älskar tröjor med text på, och texten ska ha ett budskap som man själv står för. Det är liksom att uttrycka sig via kläder. Adore!
Judith och Judith + Pensionärsjävlar
Hur kan det finnas såhär roliga människor.. I sverige???
Asså varje gång det kommer en av dom roliga Judith&Judith reklamerna sitter jag typ och skrattar så att jag knappt kan andas. Och pensinärsjävlarr HAHAHA det är nästan för roligt att prata om!

Snö
Usch Eeeeww. Snälla kan det bli sommar snart? Here comes summer mhmmm. Nej nu har vi haft tillräckligt med vinter. När kommer värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback