Året 2010

Sista dagen på detta året. Jag tycker det är riktigt skönt, äntligen liksom. Nu känns det som man börjar om på nytt liksom.

Det bästa med 2010?: Sommaren. Framförallt Augusti. Shit vad bra jag mådde. Går inte riktigt närmare på det för jag skriver som ni kanske har märkt inte om känslor, om hur jag mår eller så i min blogg. Tycker inte riktigt att alla vet precis hur ens liv e och hur man mår, privatliv liksom.

Det sämsta med 2010?
: Hösten och vintern. Fyfan säger jag bara. Folk som känner mig vet varför :)

Bästa minnet 2010?
: Hmm, många saker. När vi var i Alperna, när jag var i Jordanien men också händelser här i lilla Sverige. Tex Ljusfesten. Eller alla sommarfester. Typ när vi var hos Isabella R alltid och hennes lillebror Leopold grillade åt oss(Jag skojar inte hamburgarna helt ogrillade och slemmiga när han sa att dom var klara, och vi bara: Leo du bör nog lägga på dom på grillen lite till, han bara: NEJ det är jagsom är kock, ni kan inte bemästra min skicklighet!), så låg man där på studsmattan eller i poolen och bara älskade livet.

Bästa Resan? När jag var i Jordanien i en månad på typ språkresa. Fy vad kul det var att lära känna folk från Jordanien, Mexico, Brasilien, Österrike, Italien, Danmark osv...

Lägger upp några bilder också från 2010.

Ven med olivia, vi försökte få upp tandemcyklen för ett stup och lyckades!


Schweiz med Tilda


Skolavslutning 2010


Jag och Lovisa en vårdag


Lovisa och Astrid


Liseberg


Jag och ida för typ ett år sen


HAHAHA herregud, jag bjuder. Jag hade trillat med cyklen (Ovanligt)


Fina killar


Kräftskiva!


Isabella friar. Lika seriösa som alltid men vi gillar det!


Vi tog sånna figurer från bion och smög in på toan och fotade med sen satte vi en på toan och en i handfatet och stack därifrån, haha.


En av dom mer urballade festerna hos isabella.


Volleybollturnering i skolan. Jag och min klass var utklädda till inbrottstjuvar (Dock bara jag från min klass på bilden)


Vackort! Jag, Paulina och Linnea


Jag och Isabella är som sagt alltid lika seriösa med våra bilder.. fast nee


jag och Wilma




HALEBOP!


phsykiskt


Ehm jaaaa hah :)


En till bild från ven.


Så, där var lite bilder. 2010 året jag lärde mig 1000 nya saker. Året jag mådde bäst och sämst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback