Lite allt möjligt

Jag och Lovisa stack igårkväll till Isabella Resmark och där var också Astrid. Isabella hade nyss köopt en moppe så vi körde rundor på den lite och sen stack jag och lovisa och träffade Harald och Johannes och sen drog alla vi hem till Isabella igen. Och sen sov alla där. Alltid lika kul med er.
_____________________________________________________

Kan också säga att jag kan inte sluta lyssna på färska prinzens låtar, lyricsen är heeeelt amazing han är typ ett geni ;o tex i låten 'ha det bra' , sista raden: För de e svårt att va sig själv när man inte vet vem man e, ha det bra' Får rysningar varje gång jag hör det haha.


Färska prinzen - ha det bra



Kör på en gammal bild , bara för att liksom

Kommentarer
Postat av: sanna

jätte fin bild!:)

2010-08-29 @ 16:06:56
URL: http://sannaculling.devote.se
Postat av: benny

va med och tävla om ett helt eget inlägg om dig och din blogg på: htpp://behiye.blogg.se/benny ;)

2010-08-29 @ 16:47:01
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback