Oppererad :o

Idag så skulle jag till sjukhuset, för jag har jätteont i min lilltå, den är helt jättesvullen och jag kunde typ inte gå på den foten. Ni som har läst min blogg regelbundet vet att jag oppererade båda mina stortår i höstas pga av att naglen växte fel ochjag inte kunde gå och detta är samma sak, fast på lilltån. Så kom vi dit och så sa han att vi skulle göra en liten opertion (dock inte lika stor som den jag gjorde på stortårna) och att jag fick välja om jag ville ha bedövning eller ej, för bedövning i tår gör fruktansvärt ont. (Bedövningen till min stortår i höstas var det värsta jag nånsin vart med om, och jag har brutit både ben, armar och fingrar) Så jag valde utan bedövning.

Alltså jag har idag oppererats utan bedövning ;o

Ont som faaaaaan gjorde det, jag behöver inte gå in på detaljer hehe.
Jag kollade på medans han skärde och så i tån! (och skrek lite ;p )

Nu går jag i alla fall på pencillin och jag får inte idrotta på en vecka (men det kommer jag ändå att göra för jag ska på volleyboll 2000 SM i helgen)




Kommentarer
Postat av: Anonym

det borde ha gjort ont :o

2010-04-27 @ 19:47:14
Postat av: lovisaa'

usch, du är duktig krakdraken min.

men vännen, du MÅSTE uppdatera bättre,

ack, ack, ack.. du suger på det! (L)



i love u.

2010-04-28 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback